Bazy danych Sprawdź bazę

Czy wiesz że po 1 lutego 2017 nawet do 15% bazy będzie nieaktywne?

  • 408
  • 0

1 luty był ostatnim dniem na zarejestrowanie kart prepaid.  Obowiązek rejestracji kart SIM używanych w systemie pre-paid został wprowadzony przez uchwaloną w 2016 roku ustawę antyterrorystyczną, która zdaniem MSWiA, ma pomóc w obniżaniu przestępczość oraz zmniejszać ryzyko wystąpienia w Polsce zamachu terrorystycznego.

Obowiązek rejestracji kart pre-paid

Co oznacza ta zmiana dla konsumentów już wiemy, ale co oznacza ona dla Właścicieli baz danych?

Przede wszystkim każda firma staje przed wyzwaniem jak oznaczyć w bazie i wycofać z działań telefony nieaktywne. Prowadzenie bowiem komunikacji na błędnych numerach powoduje obniżenie wyników sprzedażowych, zmniejszenie efektywności działań, znaczne obniżenie kontaktowalności z Klientami a przede wszystkim generowanie zbędnych i bardzo często wysokich kosztów związanych z obsługą i pracą na wyłączonych numerach.

Aktualizacja telefonów w bazie

W jaki sposób można sobie poradzić z tą sytuacją?

Oczywiście mamy kilka sposobów takich jak aktualizacja telefoniczna, mailowa czy SMSowa – prawda jest jednak taka, że każde z tych działań w zależności od wielkości naszej bazy generuje znaczne koszty (praca telemarketera, koszty połączeń, koszty sms itp.) i wymusza na nas działania na całej bazie (chyba że w systemie prowadziliśmy odpowiednie oznaczenie prepaid/abonament).

Rozwiązanie, które pozwala w prosty, szybki i efektywny sposób poprawić jakość danych to „Usługa Weryfikacji” dostarczana przez DBMS. Co ważne koszt takiej weryfikacji to zaledwie kilka groszy za 1 rekord w przeciwieństwie do dużo wyższych kosztów związanych przykładowo z aktualizacja telefoniczną.

Na czym polega? Porównujemy Twoje telefony z bazami wszystkich operatorów w Polsce.

Co to daje? Otrzymujesz przy każdym telefonie informację o statusie telefonu np. aktywny, nieaktywny, błędny, poza zasięgiem itp. dzięki czemu dokładnie wiesz które dane stanowią dla Ciebie wartość.

Weryfikacja i wzbogacenie danych

Jaką jeszcze wiedzę posiadamy? Możemy dopisać informację o aktualnym operatorze z którego korzysta Użytkownik oraz wskazać czy korzysta z usług roamingu – to ważne bo jeśli prowadzimy działania telemarketingowe związane z promocją naszych usług nie możemy narażać użytkownika na dodatkowe koszty jakie ponosi będąc za granicą.

Co jeszcze możemy dodać? Możemy porównać Twoje zasoby z naszymi bazami i do części Twoich zasobów dodać zarówno nowe, zweryfikowane dane kontaktowe jak też dane behawioralne o Twoich Klientach, które pozwolą Ci na bardziej efektywną komunikację z Twoimi Klientami.

proces wzbogacenia bazy danych

Jeśli zależy Ci na jakości Twoich danych skontaktuj się z nami i zadbaj aby 100% telefonów w Twojej bazie było aktualnych i możliwych do wykorzystania.

 

Podobne wpisy

Przejdź do góry