Pomożemy Ci zdobyć nowych Klientów

Identyfikacja

Na czym to polega?

Na Twojej stronie www lub wybranej jej części umieszczamy bezpłatnie nasz kod analityczny. Osoby odwiedzające stronę pozostawiają tzw. cookie. To pozwala zidentyfikować te osoby w naszej bazie danych, dopisać dane kontaktowe oraz dodatkowe cechy opisujące użytkownika, a w konsekwencji skierować do nich odpowiednią komunikację w postaci sprofilowanego mailingu lub kontaktu telefonicznego.

Co otrzymujesz?

Informacje o tym, kto, kiedy i jak często odwiedzał stronę. Posiadamy dane kontaktowe do takich osób. Zyskujemy wiedzę na temat odwiedzanych podstron oraz tego, które treści cieszyły się największym zainteresowaniem. Dzięki temu możemy przeprowadzić spersonalizowaną kampanię mailową, smsową lub telefoniczną bezpośrednio powiązaną z zainteresowaniami użytkowników.

Efekt to zwiększenie konwersji przy wykorzystaniu ruchu generowanego przez stronę internetową, a także możliwość codziennego kontaktu z potencjalnymi klientami.

Kampania e-marketingowa

Skuteczny marketing internetowy to bezustanne dążenie do poprawy wyników. Dobrze o tym wiemy, dlatego w kampaniach e-marketingowych stawiamy na synergię między kanałami sprzedaży. Każdego dnia analizujemy zarówno nasze bazy, jak i prowadzone na nich kampanie. Poszukujemy nowych rozwiązań, które przyniosą naszym Klientom jeszcze lepsze rezultaty. Pozyskiwanie leadów jeszcze nigdy nie było tak proste.

  1. Określamy cel i zakres kampanii
  2. Doradzamy w kwestii doboru mediów oraz logiki kampanii
  3. Realizujemy i pomagamy zwiększać efekty sprzedażowe

Wyłącznie kompleksowe działanie może zapewnić powodzenie kampanii. Należy zadbać o każdy szczegół poprzez dobór odpowiedniej bazy, wybór najbardziej efektywnego czasu wysyłki, określenie nadawcy, nadanie odpowiedniego tytułu maila i wreszcie wysłanie atrakcyjnej kreacji.

Jedna z zasad skutecznego wielokanałowego marketingu głosi, że należy odejść od sztywnych strategii komunikacyjnych realizowanych przez różne kanały i skupić się na dostosowaniu kampanii komunikacyjnej do zachowań odbiorców. Dziś klient kontaktuje się w różnych kanałach jednocześnie, dlatego prowadzona na takiej przestrzeni komunikacja powinna być spójna.

Poszukując leadów, wiedzy o klientach i ich zachowaniach, prowadzimy także dedykowane ankiety.

 

Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas 🙂

* Wymagane pola

Blog i publikacje

Rodo Rodeo – czyli 5 dobrych praktyk pracy z danymi w marketingu i sprzedaży

Czytaj

Rodo Rodeo – czyli 5 dobrych praktyk pracy z danymi w marketingu i sprzedaży

Zapoznaj się z prezentacją Tomasza Dziobiaka (CEO DBMS) z konferencji […]

Kategoria: DBMS
Czytaj

9 powszechnych błędów postępowania z leadami

Czytaj

9 powszechnych błędów postępowania z leadami

Prowadzisz firmę? Twoja firma dąży do pozyskania coraz to nowych […]

Kategoria: Baza wiedzy DBMS Mailing Marketing
Czytaj

Wszystko co musisz wiedzieć o podgrzewaniu leadów

Czytaj

Wszystko co musisz wiedzieć o podgrzewaniu leadów

Ktoś powiedział kiedyś, że lead równa się potencjalny klient. Z […]

Kategoria: Baza wiedzy Marketing
Czytaj