Usługi marketingowe

Realizacja Kampanii E-marketingowych

Skuteczny marketing internetowy to ciągłe poprawianie efektów i wyników. Wiemy o tym dobrze dlatego w kampanii e-marketingowej stawiamy na  synergie między kanałami sprzedaży. Każdego dnia analizujemy zarówno nasze bazy jak i prowadzone na nich kampanie w poszukiwaniu nowych rozwiązań, które mają zapewnić naszym Klientom uzyskiwanie coraz lepszych efektów. Pozyskiwanie Leadów nigdy nie było tak proste.

Po pierwsze poznajemy cel i zakres kampanii:

5-05

Po drugie doradzamy w doborze mediów i logiki kampanii:

6-06

Po trzecie realizujemy i pomagamy zwiększać efekty sprzedażowe:

7-07

Jedną z zasad skutecznego marketingu wielokanałowego jest odejście od sztywnych strategii komunikacyjnych realizowanych poprzez różne kanały i skupienie się na dostosowaniu się kampanii komunikacyjnej do zachowań odbiorców. Dziś klient może kontaktować się w różnych kanałach kontaktu jednocześnie, dlatego też komunikacja powinna być tak prowadzona, aby klient w każdym kanale natrafił na spójny z resztą komunikat.

Aby kampania przynosiła pożądane efekty należy działać kompleksowo. Zadbać należy o wszystkie szczegóły: dobrać odpowiednią bazę, wybrać najbardziej efektywny czas wysyłki, określić nadawcę, nadać odpowiedni tytuł maila i w końcu wysłać atrakcyjną kreację.

Zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia działań kampanijnych.

Dodatkowo możemy przeprowadzić dedykowaną ankietę, dzięki której wygenerujemy leady dla Twojej firmy. Dzięki niej zdobędziesz wiedzę o kliencie, który tu i teraz jest zainteresowany Twoją ofertą! Więcej informacji znajdziesz na stronie Naszego instytutu DBMS: instytutdbms.pl.

Zainteresowany współpracą? Wypełnij formularz poniżej i napisz nam czego potrzebujesz 🙂
Tak, proszę o ofertę!

* Wymagane pola

Blog i publikacje

Subiektywne podsumowanie konferencji Internet Beta 2017

Czytaj

Subiektywne podsumowanie konferencji Internet Beta 2017

Jak co roku we wrześniu, Kielnarowa stała się na trzy […]

Kategoria: DBMS poleca Konferencje Relacje
Czytaj

DBMS przejmuje kolejne bazy danych

Czytaj

DBMS przejmuje kolejne bazy danych

Agencja Big Data marketingu – DBMS przejmuje zasoby baz danych […]

Kategoria: Bazy danych Komunikaty Prasowe
Czytaj

Jak sprzedawać więcej dzięki sztucznej inteligencji?

Czytaj

Jak sprzedawać więcej dzięki sztucznej inteligencji?

Bez wątpienia robotyzacja wkracza coraz częściej do naszego życia biznesowego, […]

Kategoria: Case study
Czytaj

5 sposobów pozyskiwania danych w DBMS

Czytaj

5 sposobów pozyskiwania danych w DBMS

Od samego początku istnienia DBMS jednym z największych wyzwań związanych […]

Kategoria: DBMS poleca
Czytaj