Usługi marketingowe

Realizacja Kampanii E-marketingowych

Skuteczny marketing internetowy to ciągłe poprawianie efektów i wyników. Wiemy o tym dobrze dlatego w kampanii e-marketingowej stawiamy na  synergie między kanałami sprzedaży. Każdego dnia analizujemy zarówno nasze bazy jak i prowadzone na nich kampanie w poszukiwaniu nowych rozwiązań, które mają zapewnić naszym Klientom uzyskiwanie coraz lepszych efektów. Pozyskiwanie Leadów nigdy nie było tak proste.

Po pierwsze poznajemy cel i zakres kampanii:

5-05

Po drugie doradzamy w doborze mediów i logiki kampanii:

6-06

Po trzecie realizujemy i pomagamy zwiększać efekty sprzedażowe:

7-07

Jedną z zasad skutecznego marketingu wielokanałowego jest odejście od sztywnych strategii komunikacyjnych realizowanych poprzez różne kanały i skupienie się na dostosowaniu się kampanii komunikacyjnej do zachowań odbiorców. Dziś klient może kontaktować się w różnych kanałach kontaktu jednocześnie, dlatego też komunikacja powinna być tak prowadzona, aby klient w każdym kanale natrafił na spójny z resztą komunikat.

Aby kampania przynosiła pożądane efekty należy działać kompleksowo. Zadbać należy o wszystkie szczegóły: dobrać odpowiednią bazę, wybrać najbardziej efektywny czas wysyłki, określić nadawcę, nadać odpowiedni tytuł maila i w końcu wysłać atrakcyjną kreację.

Zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia działań kampanijnych.

Dodatkowo możemy przeprowadzić dedykowaną ankietę, dzięki której wygenerujemy leady dla Twojej firmy. Dzięki niej zdobędziesz wiedzę o kliencie, który tu i teraz jest zainteresowany Twoją ofertą! Więcej informacji znajdziesz na stronie Naszego instytutu DBMS: instytutdbms.pl.

Zainteresowany współpracą? Wypełnij formularz poniżej i napisz nam czego potrzebujesz 🙂
Tak, proszę o ofertę!

* Wymagane pola

Blog i publikacje

Jak pozyskiwać leady dzięki analizie danych

Czytaj

Jak pozyskiwać leady dzięki analizie danych

Co prawda wakacje dobiegają końca, ale chciałbym podzielić się ciekawym […]

Kategoria: Case study
Czytaj

Co to jest marketing baz danych?

Czytaj

Co to jest marketing baz danych?

W ostatni weekend zostałem zapytany przez mojego krewnego, czym zajmuje […]

Kategoria: Baza wiedzy Bazy danych
Czytaj

6 wskazówek, jak dbać o jakość danych swoich klientów

Czytaj

6 wskazówek, jak dbać o jakość danych swoich klientów

Niedawno na stronach firmy Netcraft znalazłem informację, że co dwanaście […]

Kategoria: Poradnik Baz Danych Sprawdź bazę
Czytaj

Protest zapisany w danych – astroturfing czy spontaniczna obrona demokracji?

Czytaj

Protest zapisany w danych – astroturfing czy spontaniczna obrona demokracji?

W ostatni weekend w Polsce przetoczyła się kolejna fala protestów […]

Kategoria: Case study Raporty
Czytaj