Usługi marketingowe

Realizacja Kampanii E-marketingowych

Skuteczny marketing internetowy to ciągłe poprawianie efektów i wyników. Wiemy o tym dobrze dlatego w kampanii e-marketingowej stawiamy na  synergie między kanałami sprzedaży. Każdego dnia analizujemy zarówno nasze bazy jak i prowadzone na nich kampanie w poszukiwaniu nowych rozwiązań, które mają zapewnić naszym Klientom uzyskiwanie coraz lepszych efektów. Pozyskiwanie Leadów nigdy nie było tak proste.

Po pierwsze poznajemy cel i zakres kampanii:

5-05

Po drugie doradzamy w doborze mediów i logiki kampanii:

6-06

Po trzecie realizujemy i pomagamy zwiększać efekty sprzedażowe:

7-07

Jedną z zasad skutecznego marketingu wielokanałowego jest odejście od sztywnych strategii komunikacyjnych realizowanych poprzez różne kanały i skupienie się na dostosowaniu się kampanii komunikacyjnej do zachowań odbiorców. Dziś klient może kontaktować się w różnych kanałach kontaktu jednocześnie, dlatego też komunikacja powinna być tak prowadzona, aby klient w każdym kanale natrafił na spójny z resztą komunikat.

Aby kampania przynosiła pożądane efekty należy działać kompleksowo. Zadbać należy o wszystkie szczegóły: dobrać odpowiednią bazę, wybrać najbardziej efektywny czas wysyłki, określić nadawcę, nadać odpowiedni tytuł maila i w końcu wysłać atrakcyjną kreację.

Zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia działań kampanijnych.

Dodatkowo możemy przeprowadzić dedykowaną ankietę, dzięki której wygenerujemy leady dla Twojej firmy. Dzięki niej zdobędziesz wiedzę o kliencie, który tu i teraz jest zainteresowany Twoją ofertą! Więcej informacji znajdziesz na stronie Naszego instytutu DBMS: instytutdbms.pl.

Zainteresowany współpracą? Wypełnij formularz poniżej i napisz nam czego potrzebujesz 🙂
Tak, proszę o ofertę!

* Wymagane pola

Blog i publikacje

Czym jest prospecting i czy Polacy mają długi?

Czytaj

Czym jest prospecting i czy Polacy mają długi?

Konkurencja na rynku produktów i usług rozpętała się po całym […]

Kategoria: Marketing
Czytaj

Dlaczego zaangażowanie zdominuje 2018 rok?

Czytaj

Dlaczego zaangażowanie zdominuje 2018 rok?

Klient odejdzie w przyszłym roku? Jeśli nie podążysz za trendami […]

Kategoria: Baza wiedzy DBMS Mailing Marketing
Czytaj

Co decyduje o powodzeniu twojej kampanii cold mailingowej?

Czytaj

Co decyduje o powodzeniu twojej kampanii cold mailingowej?

Nie od dziś wiadomo, że dane to paliwo dla każdej […]

Kategoria: Baza wiedzy
Czytaj

JEŻELI NIE ABI TO… ? Co musisz wiedzieć o RODO cz.1

Czytaj

JEŻELI NIE ABI TO… ? Co musisz wiedzieć o RODO cz.1

Po wdrożeniu do stosowania przepisów RODO, z polskiego porządku prawnego […]

Kategoria: Baza wiedzy DBMS
Czytaj