Case study DBMS DBMS poleca

TOP 5 Najchętniej czytanych artykułów w 2016

  • 391
  • 10

Rok 2016 za nami, a więc przyszedł czas na podsumowania, analizę sukcesów i porażek oraz wyciąganie wniosków. W związku z tym, że najlepiej skupić się na pozytywach, dziś przygotowałam 5 najczęściej czytanych artykułów na naszym blogu w minionym roku. Wśród nich znalazły się nasze porady, a także informacje dotyczące bieżących wydarzeń. A wszystko po to, aby dostarczyć Wam porcję wiedzy i informacji.

Top 5 artykułów na blogu DBMS

Niekwestionowanym numerem 1 okazał się artykuł o „czarnym poniedziałku T-mobile”, tuż za nim na podium znalazł się tekst dotyczący kulisów kampanii Mercedes Benz oraz porcja wiedzy o podstawach prawnych w e-mail marketingu.

 

1. „Czy grozi nam zalew nielegalnych baz danych – czarny poniedziałek T-mobile?”

1 lutego serwis Niebepieczalnik.pl poinformował o awarii aplikacji mobilnej operatora T-mobile, MiBOA. Dane klientów sieci były zagrożone, a postronne osoby mogły zarządzać nie swoim numerem (sprawdzać bilingi, podejrzeć adres e-mail, czy doładować konto).

CZYTAJ CAŁOŚĆ

2. „Za kulisami kampanii wizerunkowej Mercedes Benz.”

O sukcesie kampanii Mercedes Benz opowiedział nam Aleksander Rzepecki. W uznaniu za sukces kampanii, został on wyróżniony tytułem Dyrektora Marketingu Roku 2015 w kategorii „Wyjątkowa skuteczność – B2B Marketing”.

CZYTAJ CAŁOŚĆ

3. „Podstawy prawne, a e-mail marketing.”

Merytorycznie o tym, jak ważne jest stosowanie się do reguł prawa podczas prowadzenia działań e-mail marketingowych. Istotne informacje dla każdego, kto wykorzystuje ten kanał promocji do swoich działań.

CZYTAJ CAŁOŚĆ

Artykuły na blogu DBMS tuż poza podium

4. „Jak zrozumieć klienta?”

Kilka najlepszych praktyk, jak „wejść w skórę” swojego klienta i spojrzeć na wszystko jego oczami. Krótko o mocy konsumenta w dzisiejszym świecie, a także o zdobywaniu zaufania wśród klientów kluczowych.

CZYTAJ CAŁOŚĆ

5. „Co każdy marketer powinien wiedzieć o reputacji domeny?”

O reputacji domeny oraz porady, co zrobić, aby uzyskać status zaufanego i wiarygodnego nadawcy. Prezentujemy także przydatne do tego narzędzia dostępne w sieci, z krótkim opisem.

CZYTAJ CAŁOŚĆ

Podobne wpisy

Przejdź do góry