DBMS

Spółka DBMS wykupiła bazę danych Acxiom

  • 554
  • 0

Z dniem 28.08.2014 r. Spółka DBMS wykupiła prawo własności do bazy danych konsumentów Acxiom, największego dostawcy baz danych B2C.

Po kilku miesiącach negocjacji, umowa między firmami została podpisana. Według jej założeń DBMS Sp. z o.o. wykupiła ponad 3,7 mln unikalnych rekordów: prawie 2,8 mln numerów telefonów (w tym 1,9 mln komórek), 1,3 mln adresów e-mail, 3,5 mln adresów pocztowych.

DBMS już od ponad pół roku przejmuje firmy, które posiadają własne bazy danych. Ostatnie przejęcie miało miejsce z końcem czerwca. Baza liczyła 200 tys. osób, które aktywnie biorą udział w konkursach internetowych oraz osób, które poszukują okazji zakupu online markowych dóbr w promocyjnej cenie.

„Naszym celem jest konsolidacja zasobów baz danych na rynku. Na chwilę obecną dysponujemy największym potencjałem baz danych B2C – ponad 79 mln oraz baz firm i instytucji (B2B) – ponad 2 mln.” – twierdzi Tomasz Dziobiak, CEO w DBMS. „Chcemy utrzymywać pozycję eksperta w pozyskiwaniu aktualnych danych nowych Klientów. Powiększenie naszych zasobów bazodanowych o dane Acxiom powoduje, że jesteśmy w stanie spełnić oczekiwania naszych klientów w 100 procentach, nawet te najbardziej niszowe i unikalne. Od teraz możemy jeszcze skuteczniej wzbogacać bazy danych klientów. Dysponujemy przeszło 150 szczegółowymi profilami behawioralnymi. Powiększenie zasobów o bazy Acxiom oznacza, że posiadamy jedne z najciekawszych kryteriów selekcji np. odpowiedzi na pytanie o ubezpieczenie na życie, lokaty bankowe, własny dom lub mieszkanie. Aby ułatwić naszym klientom korzystanie z tych zasobów stworzyliśmy narzędzie do wyszukiwania baz danych i realizowania kampanii marketingowo-sprzedażowych online. Od teraz klient sam jest w stanie dokonać wyboru bazy danych i skierować do niej swój przekaz promocyjny – nie wychodząc zza biurka. Wyszukiwarka ujrzy światło dzienne 30.09.2014 r. Obecnie przyjmujemy jeszcze zapisy na bezpłatne testy narzędzia”- mówi Urszula Gradowska, Dyrektor Zarządzający DBMS.

Przejęcie baz danych lidera w zakresie dostarczania konsumenckich baz danych jest kolejnym krokiem milowym na rynku marketingu bezpośredniego. Duże potencjały dobrej jakości danych pochodzących z legalnego źródła są pożądanym i unikalnym towarem na rynku. Od tego zależy sukces działań marketingowo-sprzedażowych.

Podobne wpisy

Przejdź do góry