DBMS News

Rozpoczęcie współpracy z GO.PL Sp. z o.o. kluczem do efektywnych kampanii mailowych

  • 430
  • 0

Miło nam poinformować, że rozpoczynamy współpracę z firmą, specjalizującą się w dostarczaniu rozwiązań technologicznych, GO.PL Sp. z o.o. . Współpraca skupiać się będą na dostarczaniu użytkownikom ofert promocyjnych, biorąc pod uwagę ich wcześniejszą aktywność w sieci. W ramach zawartej umowy, sklepy internetowe będą miały możliwość dotrzeć tylko do zainteresowanych osób, natomiast Klienci nie będą zarzucani niechcianą komunikacją.

Jakie korzyści niesie współpraca DBMS Sp. z o.o. z GO.PL Sp. z o.o.?
Przede wszystkich oferty Klientów trafią tylko i wyłącznie do osób, które były zainteresowane danym produktem i znają już sklep/markę, istnieje więc dużo większa szansa, że użytkownik dokona zakupu. Zmniejszy to koszty kampanii, a spowoduje wzrost sprzedaży.

A co z użytkownikami?
Użytkownicy dostaną indywidualnie dostosowane oferty, dzięki temu nie będą zarzucani niepotrzebną komunikacją reklamową od Firm.

Dla kogo jest to rozwiązanie?
Dla wszystkich Firm, posiadających stronę internetową i chcącym trafić ze swoją ofertą tylko do zainteresowanych osób.

„W tym momencie praktycznie każda Firma wykorzystuje w swych działaniach e-mail marketing, w związku z tym użytkownik zasypywany jest ogromem wiadomości sprzedażowych. W efekcie spada konwersja, ponieważ mało kto zwraca uwagę na to, czy dana osoba faktycznie chce coś kupić. My, jako DBMS, staramy się temu przeciwdziałać i docierać z komunikatem tylko do osób faktycznie zainteresowanych produktem, do tych, które wykonały intencję zakupową. Tylko tak przeprowadzona kampania może przynieść oczekiwane rezultaty. Współpraca z GO.PL Sp. z o.o. pozwoli nam w jeszcze lepszy sposób komunikować się z użytkownikami i trafiać do nich tylko z ofertami, które naprawdę ich zainteresują.” – mówi Tomasz Dziobiak, Prezes Zarządu DBMS Sp. z o.o.

Wszystkie dane posiadane przez DBMS zostały pozyskane w sposób legalny i są zarejestrowane w GIODO, a osoby znajdujące się w zasobach wyraziły zgodę na otrzymywanie komunikacji marketingowej.

Podobne wpisy

Przejdź do góry