Zakres obowiązków:

a. przygotowanie analiz behawioralnych na podstawie danych zawartych w naszej bazie,

b. rozwijanie strategii rozbudowy i opieka nad naszą bazą danych gospodarstw domowych (ponad 7 mln rekordów),

doradztwo z zakresie optymalizacji i realizacja kampanii e-mailowych i sms-owych dla klientów naszej agencji,

wsparcie dla działu sprzedaży w pozyskiwaniu klientów do działań on-line,

c. tworzenie analiz profilowych na podstawie danych z zrealizowanych kampanii

 

Od kandydata oczekujemy:

wykształcenia wyższego; mile widziane wykształcenie o profilu marketingowym,

min. 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,

dobrej znajomości rynku mediów, produktów internetowych i reklamy internetowej,

praktycznej znajomości obsługi systemu CMS WordPress,

dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie.

Dodatkowo punktowane będą:

znajomość produktów Google Analitycs, Adwords i DoubleClick for Publishers,

znajomość obsługi narzędzi do masowej wysyłki emaili (np. SARE, Freshmail, Redlink, Get Response itp.),

podstawy obróbki grafiki (do celów internetowych),

podstawy SEO i SEM,

podstawowa znajomość html.

 

Oferujemy:

przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole,

możliwość wprowadzania i realizacji własnych pomysłów,

możliwość rozwoju,

pakiet prywatna opieka zdrowotna.

wynagrodzenie prowizyjne

 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesyłanie cv wraz z listem motywacyjnym na adres e mail:

tomasz.dziobiak@edbms.pl do 20 kwietnia 2015 r.

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

 

Do przesyłanej oferty prosimy dołączyć oświadczenie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. „O ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 883)”.