Zespół

Poznaj nas

DBMS tworzy grupa dynamicznych i kreatywnych osób, którzy od 10 lat specjalizują się w budowaniu rozwiązań z zakresu business intelligence i skutecznych kampanii e-marketingowych. Dla naszych ekspertów szczegółowa wiedza o Użytkownikach, ich potrzebach oraz zainteresowaniach jest początkiem budowania skutecznych kampanii call center, SMS czy e-mail. Dzięki precyzyjnej analizie danych o zmieniających się zachowaniach konsumentów możemy pomóc naszym Klientom dotrzeć do właściwej grupy odbiorców, we właściwy sposób, z odpowiednim przekazem i w najlepszym czasie.

Zapraszamy do poznania naszego zespołu, który łącząc miliony danych oraz nowoczesne formy komunikacji, efektywnie wspiera procesy sprzedaży i marketingu.

Ludzie DBMS

Tomasz Dziobiak

CEO
Założyciel i prezes zarządu DBMS, który odpowiada rozwój spółki oraz tworzenie jej usług. Od początku kariery zawodowej związany z zarządzaniem projektami i procesami. Realizował złożone projekty rozwojowe w obszarze CRM i BI dla firm z sektora telekomunikacyjnego jak również branży internetowej. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej i Politechniki Łódzkiej. zainteresowanym nowymi technologiami oraz medycyną. Posiada wieloletnie doświadczenie doradcze w obszarze udzielania wsparcia przedsiębiorcom i start’upów internetowych.

Urszula Gradowska

Chief Business Development Officer
Ula jest odpowiedzialna za obszar sprzedaży DBMS. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w obszarze analityki baz danych B2C i B2B i ich efektywnym wykorzystaniu w ramach kampanii marketingowo-sprzedażowych. Specjalizuje się w zarządzaniu bazami danych, rozwoju biznesu i nowych usług. Prywatnie uwielbia dobrą książkę, rockową nutę i podróżowanie.

Małgorzata Olkowicz

Senior Advisor
Małgosia odpowiedzialna jest za prowadzenie projektów dla Wydawców oraz Klientów Kluczowych. Od początku swojej kariery związana z rynkiem ICT, posiada doświadczenie w prowadzeniu projektów informatycznych oraz budowaniu rozwiązań IT dla biznesu klasy CRM/BI/eCommerce oraz budowania strategii rozwoju sprzedaży. Prywatnie mama dwóch synów, miłośniczka śpiewu i muzyki będącej połączeniem klasycznych i jazzowych korzeni.

Emilia Marczak

Senior Account Executive
Emilia w sprzedaży czuje się jak ryba w wodzie. Sama mówi, że lubi to, co robi, a my możemy potwierdzić to w stu procentach. Ukończyła studia prawnicze, wiedzę tę wykorzystuje negocjując umowy z największymi klientami. Prywatnie miłośniczka amstafów. Na razie ma jednego, ale to może się jeszcze zmienić.

Kamil Drepsiak

Account Executive
Kamil od ponad dekady związany jest ze sprzedażą i marketingiem. Jak na prawdziwego Accounta przystało w DBMS dba o jak najlepsze relacje z obecnymi klientami. Jest z nami od niedawna, ale nie próżnuje i szybko poszerza swoje sprzedażowe portfolio. Z ciekawostek możemy zdradzić, że robi pyszną kapustę i do pracy jeździ skuterem... nawet gdy pada!

Alicja Daszkowska

E-commerce Manager
Alicja odpowiada za zwiększenie ruchu ze sprzedaży online. Pracuje też nad udoskonalaniem produktów na podstawie analizy potrzeb klientów. W weekendy też nie próżnuje, ponieważ uczęszcza na SGH, gdzie jest dzielną studentką kierunku managerskiego.

Jan Leszczyński

SEO Expert
Jasiu ma za zadanie zaangażować użytkownika do aktywności w ramach ścieżki zakupów, pozycjonuje oraz usprawnia działanie strony. Jeśli rozmawiasz z kimś na naszym czacie, to możesz na niego trafić. I bardzo dobrze, bo Jasiek jest bardzo pozytywną osobą!

Michał Żurek

Data Base Expert
Michał choć jest z nami stosunkowo krótko, to nauczył się przygotowywać świetne bazy danych. Od niedawna jest też odpowiedzialny za podniesienie efektywności sprzedaży online i inbord. Michał zdradził nam, że nie obchodzi urodzin, ale w naszym biurze to się na pewno zmieni.

Anna Janik

Account Executive
Ania to handlowiec z bogatym doświadczeniem, który u nas odpowiada za sprzedaż i pozyskiwanie leadów. Czas w biurze umila nam śpiewaniem i ciekawymi opowieściami, które się jej trafią w drodze do pracy. Jest też pozytywnie zakręcona na punkcie swojej córki, o czym wszyscy wiedzą.

Natalia Adamczy

Content Manager
Natalia jak na studentkę psychologii przystało wgryza się w umysły naszych klientów, przygotowując treści o tym, co chcieliby przeczytać. Rządzi w social mediach, bywa na konferencjach, dba o wizerunek spółki. Jednym słowem jest wszędzie, gdzie trzeba zrobić wrażenie.

Robert Żebrowski

Database Administrator
Robert jako administrator baz danych wie o nich wszystko. To on dba o to, aby nasze zasoby były jak najlepszej jakości. W bazach siedzi od 2006 roku, więc doskonale zna się na rzeczy. Ponadto jest królem excela, zawstydzić może samego twórcę tego programu. Co roku jeździ do Zakopanego, bo to szczególne dla niego miejsca. Od niedawna właściciel dwóch maltańczyków.

Marek Czekaj

Data Base Expert
Marek jest odpowiedzialny za generowanie baz oraz sprawdzanie posiadanego potencjału bazodanowego. Dba także o jakość baz poprzez ich aktualizacje. Prywatnie lubi chodzić, zarówno po górach, jak i pieszo do biura. Chyba, że jest ślisko, to wtedy woli autobusem.

Rafał Nowak

Senior Front/Backend Developer
W DBMS odpowiada za obsługę działu produkcji i dostarczenia. Kreuje rozwój nowych produktów, gromadzi wymagania, koordynuje projekty i dba o to, żeby programiści i biznes się wzajemnie rozumieli, a projekty były realizowane w terminie i budżecie. Z wykształcenia inżynier informatyki, po prestiżowym wydziale AEiI Politechniki Śląskiej. Prywatnie tata Franka i mąż Oli. Jeśli nie programuje, to spędza czas w kuchni i na kursach, szlifując kulinarny kunszt.

Sebastian Knigga

Backend Developer
Rozmawia z klientem. Rozmawia z zespołem wykonawczym. Rozumie obie strony i dba o zadowolenie każdej z nich. Życiowy chłopak. Ma doświadczenie w programowaniu, grafice i zarządzaniu. Analizuje, wymyśla, doradza. Uwielbia swoją skrzynkę z narzędziami. Gdyby nie IT, byłby stolarzem. Prawdopodobnie bardzo dobrym stolarzem.

Jacek Sterlik

Senior Digital Marketing Business Intelligence Consultant
Jacek jest mężczyzną idealnym – dla każdej kobiety - zna się na modzie, lubi zakupy…kampanie modowe nie mają przed nim tajemnic! A że modę trzeba jakoś finansować to w jego pakiecie są również kampanie finansowe. Kiedy lubimy modę lubimy tez otaczać się ładnymi przedmiotami…a jak już wydasz wszystkie pieniądze – no cóż – Jacek pomoże także w podróżach…nie tylko w ramach ucieczki. Prywatnie uwielbia swoją kotkę i marzy o nowym mieszkaniu.

Małgorzata Górska

Account & Content Executive Consultant
Małgosia kreuje świat po swojemu, a właściwie po „klienckiemu”. Znajduje triki, które od razu wprowadzają w zachwyt i sprawiają, że klienci klikają, klikają, kupują, kupują…. Realizuje kampanie kilku domów mediowych oraz klientów bezpośrednich.
Prywatnie miłośniczka wspinaczki i dalekich podróży – najlepiej takich na koniec świata.

Andrzej Fraś

Digital Marketing Business Intelligence Consultant
Rządzi wysyłkami w kampaniach motoryzacyjnych, a co za tym idzie także ubezpieczeniowych. Jednak wie, ze prawdziwy mężczyzna nie skupia się na „furach”, więc branża naukowa i developerska również nie mają przed nim tajemnic. Prywatnie prowadzi baaaardzo zdrowy tryb życia – efektywnie ćwiczy, żeby później efektywnie testować….jedzenie.

Tomasz Kulczycki

Database analyst and on-line campaign
Projektuje strony internetowe od 2004 roku, więc ma wieloletnie doświadczenie. Zaczynał jako samouk – swoją wiedzę czerpał z książek, z Internetu jak i forów dyskusyjnych. W swoim dorobku ma kilka wygranych konkursów i nie zamierza tak prędko spocząć na laurach. Czyta bardzo dużo książek, dlatego też w swoim dorobku może pochwalić się wydaną w 2015r. książką pt: „Ostatni Rekrut”. I pracuje nad kolejnymi…

Marta Tupaczewska

HR & Administrative Manager
Gdyby nie Marta, w biurze panowałby chaos. Jest wszędzie, wie wszystko, każdemu pomoże. Windykuje, fakturuje, rekrutuje, organizuje- jednym słowem świat ratuje. Z wykształcenia socjolożka, która kocha jazz i relaksuje się czytając literaturę z zakresu human resources. Lubi jazdę na rowerze, a że mieszka pod lasem to często na nim śmiga.

Blog i publikacje

Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie? Tip 3: anatomia maila.

Czytaj

Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie? Tip 3: anatomia maila.

Z czego składa się wiadomość mailowa wie każdy. Natomiast przy […]

Kategoria: Baza wiedzy
Czytaj

Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie? Tip 2: częstotliwość komunikacji!

Czytaj

Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie? Tip 2: częstotliwość komunikacji!

Wyobraź sobie sytuację, gdy wchodzisz do sklepu odzieżowego i zanim […]

Kategoria: Baza wiedzy
Czytaj

Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie? Tip 1: budowa bazy mailingowej.

Czytaj

Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie? Tip 1: budowa bazy mailingowej.

Jeszcze kilka lat temu nikt by się nie spodziewał tak […]

Kategoria: DBMS
Czytaj

„Mamy w liczbach”, czyli raport DBMS & SentiOne o polskich mamach

Czytaj

„Mamy w liczbach”, czyli raport DBMS & SentiOne o polskich mamach

Wspierają w trudnych chwilach, troszczą się o nas przez cały, […]

Kategoria: Raporty
Czytaj