Czy zastanawiałeś się kiedyś, kim jest Twój klient? Jak do niego skutecznie dotrzeć? Co lubi? Co najczęściej kupuje? Założę się, że tak!
DBMS wykorzystuje dane i technologie, aby skutecznie pomóc w realizowaniu kampanii marketingowych, dzięki którym pozyskasz leady, podniesiesz sprzedaż i rozwiniesz już nawiązaną relację z klientem. Poznaj naszą historię, zasoby, narzędzia i doświadczenie, a zrozumiesz czemu naszą pasją jest Big Data i sztuczna inteligencja.
Kiedy w 2013 roku pożegnałem się na dobre z korporacyjnym światem, miałem tylko jeden cel: zbudować firmę, która wykorzysta potencjał wszechobecnych danych i da swoim klientom skuteczne kampanie marketingowe oparte o wysokiej jakości dane oraz algorytmy, które będą potrafiły się same uczyć. Wówczas nie sadziłem, jak bardzo będę musiał zmienić się i nauczyć, że biznes to ludzie z którymi pracujesz, ufasz im i dzielisz większość swojego życia. Że Twoi klienci to nie target, który coś kupi albo nie kupi, tylko Rafał, Janek czy Marta, którzy tak jak Ty chcą osiągać sukcesy.
Dlatego dzięki pracy, poznaniu wielu wspaniałych ludzi, w ciągu 3,5 roku funkcjonowania DBMS przeistoczył się z jednoosobowego kajaka w 30 osobowy jacht, z ponad tysiącem marek w portfelu i narzędziami IT umożliwiającymi rozwój także poza Polską. Taka dynamika rozwoju to też zobowiązanie wobec Twoich klientów i współpracowników, zatem cieszę się, że każdy rok przynosi zmianę na lepsze i pozwala doskonalić moją wiedzę, warsztat i relacje.
Drogi Gościu, jeśli masz chwilę poznaj nasze możliwości oraz wspaniałych ludzi z którymi pracuję na co dzień, a jeśli będziesz miał pytania to Ala lub Pati chętnie ci pomogą na czacie. Z gorącymi pozdrowieniami,
Tomasz Dziobiak, CEO
Twoja komunikacja trafi do właściwych odbiorców. Zaplanuj swoją kampanię z DBMS!
Wpisz hasło do pliku , które wysłaliśmy SMSem.