Baza wiedzy Marketing

MoreLoveLessSpam, czyli Między reklamą a spamem

  • 498
  • 11

Głównego „bohatera” dzisiejszego wpisu nie trzeba nikomu przedstawiać. Na próżno chyba szukać osoby, która chociaż raz nie spotkała się ze spamem w Internecie, nieprawdaż?  Spam jest wszechobecny.

Między reklamą a spamem


Obecnie na mojej skrzynce mailowej w folderze spam znajduje się 199 wiadomości, żadnej z nich nie przeczytałam i nie przeczytam, a wszystkie zostaną usunięte po 30 dniach. Jednak potem wpadną kolejne i kolejne, i tak ciągle…  Mimo, że większość osób, zdaje sobie sprawę z uciążliwości spamu, to i tak sporo marek stosuje nachalną komunikację i atakuje użytkownika niechcianymi komunikatami. Takie wiadomości nie dają nic, a mogą tylko zaszkodzić. Czy ktoś chciałby kupić produkt od marki X, która dziennie wysyła nam 3 komunikaty o swoich produktach? Raczej nie. Więc dlaczego zjawisko to nadal jest tak ogromne i to u topowych na rynku marek? I czy ktoś w ogóle zastanawia się, jak się czuje zaspamowany użytkownik?


Z chęci znalezienia odpowiedzi na te pytania powstała idea przeprowadzenia badania. Bo od kogo, jak nie bezpośrednio od użytkowników Internetu, najlepiej dowiedzieć się, jak się czują przyjmując niechciane wiadomości? I jaki mają stosunek do spamujących marek?

[pwal id=”157337708″ description=”Chcesz poznać wyniki raportu? Prosimy o polubienie lub udostępnienie, pomożesz nam szerzyć wiedzę!”]

#moreLoveLessSpam spam i negatywne emocje

Badanie ankietowe DBMS

Badanie zostało wykonane  w styczniu  i lutym 2017 za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz ankiet elektronicznych. W badaniu wzięło udział 5 500 osób.

Dziś, w dniu miłości, chcemy podzielić się z Wami, uzyskanymi wynikami. Można je podsumować hasłem: #morelovelessspam.

Pobierz raport DBMS o spamie i emocjach

[/pwal]

 

  • Czarna Skrzynka

    Polubione 🙂

Podobne wpisy

Przejdź do góry