Case study DBMS

Marketingowe rozwiązania DBMS dla branży motoryzacyjnej

  • 441
  • 0

Zaczynamy nowy cykl poradnikowy – Marketing Automation i rozwiązania Big Data dla Twojej branży!

Cześć I – branża motoryzacyjna

W pierwszej części naszego cyklu przestawiamy informacje dot. m.in. kampanii hybrydowych, które umożliwiają budowanie wiedzy o potencjalnych nabywcach, badanie ich zainteresowania oraz pozwalają na wprowadzenie automatyzacji komunikacji z potencjalnymi nabywcami. W rezultacie cel do którego dążymy, to zwiększenie skuteczności prowadzonych działań sprzedażowo-marketingowych.

Przykładowo, nie zależy nam tylko na poinformowaniu użytkowników o możliwości odbycia jazdy próbnej – celem naszych działań ma być zapisanie się przez potencjalnego klienta – co ważne klienta którego stać na zakup – na jazdę próbną, przybycie na nią oraz finalnie nabycie auta. Zdajemy sobie sprawę, że nie każdy Klient dokona zakupu przy pierwszym kontakcie ze sprzedawcą – ważne abyśmy wiedzę zdobytą podczas pierwszego spotkania oraz pierwotne zainteresowania klienta, tak wykorzystali w dalszej komunikacji (odnosząc się do jego potrzeb, stanu posiadania, zainteresowań) aby jak najszybciej wywołać w nim chęć ponownego spotkania i zakupu.

W naszym poradniku przedstawiamy rozwiązania, których celem jest jak najlepsze poznanie Państwa klienta, analiza jego potrzeb w czasie rzeczywistym oraz odpowiedni dobór kanałów komunikacji, które w spersonalizowany sposób pomogą złożyć Państwu propozycję zakupu w najbardziej pożądanym dla Klienta czasie.

Zapraszamy do zapoznania się z przydatnymi narzędziami, które odpowiednio dobrane, pozwolą Państwu zwiększać sprzedaż.

Zachęcamy już teraz do pobrania naszej krótkiej prezentacji, która mamy nadzieję będzie stanowiła dla Państwa inspirację.

POBIERZ RAPORT DBMS DLA BRANŻY MOTO

 

Autorzy: Urszula Gradowska i Konrad Osys DBMS Sp. z o. o.

Podobne wpisy

Przejdź do góry