DBMS Marketing MwF

Jak Przebić Się Przez Limity Mailingów Polskich Providerów

  • 445
  • 0

Jeśli wysyłałaś kiedyś kampanię e-mailową, lub byłeś związany z branżą email marketingu, jesteś świadom jaką trudną sztuką jest wysłanie kampanii, która pozyska klientów. Istnieje wiele czynników, które skutkują sukcesem lub porażką kampanii. Poza oczywistymi rzeczami, jak dobór odpowiedniej kreacji i adresata, jest jedna ważna rzecz o której zwykle się nie pamięta, a jest nią Twoja umowa z operatorem poczty. Od 1 sierpnia najwięksi providerzy usług pocztowych wprowadzili limit wysyłkowy.

Email marketing i limit wysyłkowy

Nie wszyscy zdają sobie z tego sprawę, ale wprowadzenie limitów skutkuje pogorszonym ruchem w kampaniach – a tego wszyscy chcemy uniknąć. Mimo, że kreacja jest poprawna i wszystko po Twojej stronie jest wykonane dobrze, to nawet do 40% Twoich przesyłek może nie dojść do adresata z uwagi na rozmiar Twojej kampanii. Jeśli spostrzegłeś niepokojąco niskie rezultaty Twoich wysyłek oznaczać to może, iż Twoi klienci używają poczty Wirtualnej Polski, Onetu, Interii lub o2, a to właśnie Ci dostawcy wprowadzili ogarniczenia. Jest to o tyle niepokojące, że w przypadku małego gracza nie da się zmienić zasad gry.

Obrona przed blokadami

[pwal id=”157245384″ description=”Dowiedz się, lubiąc stronę!”]

Aby mieć pewność, że Twoja kampania trafi do wszystkich Twoich klientów – graj z dużymi graczami. Zwłaszcza, jeśli wysyłasz maile reklamowe z platformy mailingowej powinieneś zadbać czy wręcz domagać się specjalnej umowy partnerskiej z operatorami pocztowymi. Bez tej umowy omijanie limitów wysyłkowych jest w zasadzie niemożliwe, a próby oszukania systemu mogą skończyć się trwałą blokadą lub banem konta. Dlatego nie warto ryzykować – postaw zawsze na sprawdzone, legalne rozwiązania. Nasi specjaliści współpracują ze wszystkimi providerami od lat – dzięki temu wysyłając kampanię przy użyciu platformy GreenSender masz pewność, że Twoje wiadomości trafią do adresatów.

[/pwal]

grafika email marketing, koperta

Podobne wpisy

Przejdź do góry