DBMS News

Już są mojeokazje.com, czyli konsolidacja najlepszych ofert w jednym mailu

  • 331
  • 3

Już są mojeokazje.com, czyli konsolidacja najlepszych ofert w jednym mailu

Wystartowaliśmy z nowym projektem mojeokazje.com – strony zbierającej wszelkie najlepsze oferty sklepów oraz umożliwiającej zapis na newsletter. Zamiast codziennej dawki spamu, użytkownik dostanie jednego maila dziennie. Brzmi świetnie? A to nie wszystkie plusy. Mojeokazje.com „wybiera” dla Klientów oferty, biorąc pod uwagę ich preferencje i wybory zakupowe.

Misja mojeokazje.com

Chcemy oczyścić świat z niechcianej komunikacji. Dzięki narzędziom, takim jak sztuczna inteligencja, w przejrzysty sposób kategoryzujemy informację, by użytkownik otrzymywał informacje na czas i zgodnie z jego preferencjami. Dzięki prostej konsolidacji informacji już dla ponad 50 000 użytkowników, skonsolidowaliśmy wysyłki newsletterów, a to oznacza tysiące zaoszczędzonych minut dziennie. Zapraszamy do lektury bloga w DBMS, aby dowiedzieć się więcej na temat efektów uzyskanych dzięki mojeokazje.com.

Mojeokacje.com – Groupon Partner

Mojeokazje.com jest Partnerem Groupona, dzięki temu użytkownik ma możliwość otrzymania jednego maila z najlepszymi, kończącymi się ofertami.
W poniedziałek są to oferty „Moje miasto”, wtorek „Coś dla Ducha, coś dla ciała”, środa: ponownie kończące się oferty z Poznania, Wrocławia, Łodzi, Krakowa i Szczecina. W czwartek są to oferty z działu podróże, a piątek „Akcja restauracja”.

Prowadzisz sklep internetowy? Twój newsletter przestał sprzedawać? Dołącz do sklepów, które dzięki analizie zachowań swoich klientów osiągnęły sukces. Skontakuj się z nami już dziś!

Podobne wpisy

Przejdź do góry