Baza wiedzy

Instytut DBMS – 5 zasad cold mailingu

  • 100
  • 7

Cold mailing to narzędzie wielu pracy marketingowców i handlowców. Stał się elementem social sellingu i bez niego dotarcie do potencjalnych klientów jest praktycznie niemożliwe. Zimne maile to tak naprawdę pierwszy krok w kontakcie z nowymi klientami. Bez nich cold calling 2.0 jest praktycznie niemożliwy. Jak dobrze zaplanować kampanię cold mailingową? Po pierwsze trzeba przestać stosować założenia sprzed pięciu, a może i dziesięciu lat. Internet się zmienił, klienci także.

Cold mailing – infografika

Dobrze przygotowany zimny mailing nie zostanie zignorowany przez odbiorcę, ale wzbudzi jego zainteresowanie, a może nawet zmobilizuje do akcji. Pamiętaj, że czytelnicy nauczyli się rozpoznawać maile sprzedażowe. Zła konstrukcja wiadomości sprawi, że ląduje ona koszu lub w folderze ze spamem. Musisz się wyróżnić, działać w sposób inny, niż wszyscy, bowiem tylko tak zyskujesz przewagę. Poniżej znajdziesz kilka zasad, które pomogą Ci w realizacji postawionych celów, także tych sprzedażowych.

5 zasad cold mailingu infografika

Podobne wpisy

Przejdź do góry