DBMS Greensender

Greensender w ofercie DBMS

  • 342
  • 0

Kilka miesięcy temu Spółka DBMS zakupiła i obecnie modernizuje serwis automatyzacji marketingu www.Greensender.pl oraz niezbędną infrastrukturę. 

Dynamiczny rozwój własnej platformy wysyłkowej i automatyzacji marketingu Greensender.pl obrazuje rysunek nr 1.

Realizacja masowych wysyłek Greensender.pl

Rys. 1 Realizacja masowych wysyłek elektronicznych w 2014 r. Źródło: Opracowanie własne DBMS Sp. z o.o.

Greensender.pl jest narzędziem do budowania efektywnych kampanii marketingowych. O sukcesie jego stosowania świadczą cyfry. Na początku, tj. w lipcu 2014, wysłaliśmy jedynie 3 mln e-maili. Już po 2 miesiącach nastąpił znaczący przyrost tej liczby – do 10 mln. Obecnie miesięcznie wysyłamy ok. 65 mln komunikatów.

„Główną przewagą konkurencyjną greensendera na tle innych systemów Marketing Automation jest możliwość korzystania z zasobów największej wyszukiwarki baz danych www.edbms.pl. Wszystkie dane pochodzące z tej wyszukiwarki posiadają zgody na ich wykorzystywanie, są zarejestrowane w GIODO i są własnością DBMS Sp. z o.o.” – mówi Małgorzata Olkowicz, Dyrektor IT w DBMS. „Oczywiście nasi partnerzy mogą importować również własną bazę klientów. Ponadto główne funkcjonalności to m.in. personalizacja mailingów, możliwość wgrania własnej kreacji lub stworzenia jej w edytorze, realizacja kampanii hybrydowych mail/SMS, mail/mail, transparentne raportowanie kampanii (OR, CTR). Na chwilę obecną osiągamy wskaźnik OpenRate (OR) na poziomie 10%. Dodatkowo nasi partnerzy mogą śledzić działania swoich klientów poprzez platformę Google Analytics (GA) na podstawie zaszytych specjalnych linków i cookies. To pozwala na podejmowanie kolejnych zindywidualizowanych działań względem danego użytkownika. Warunkiem jest posiadanie konta w GA i wgrany skrypt na stronie. Możliwe formy kontaktu z użytkownikiem to poza e-mailem, sms, voice mailing, fax mailing, video mailing. Naszym klientom oferujemy kompleksową obsługę, opiekę specjalistów, a także pomoc w przygotowaniu skutecznej kreacji” – kontynuuje Olkowicz.

Możliwości DBMS

Rys. 2 Możliwości DBMS. Źródło: Opracowanie własne DBMS Sp. z o. o.
GreenSender posiada możliwości personalizacji mailingów. Wystarczy przygotować bazę z adresem mailowym i imieniem odbiorcy, a kampania będzie doceniana przez klientów i odbiorców.

Kampanie hybrydowe

Rys. 3 Warunki i schemat kampanii. Źródło: www.greensender.pl.

Kampanie hybrydowe pomagają we wzroście efektywności kampanii. Możliwe interakcje:
– Po kliknięciu przez daną osobę w link
– Po otwarciu maila
– Mamy możliwość opóźnienia działania następnego modułu

Dzięki Greensender.pl możemy również identyfikować osoby odwiedzające naszą stronę internetową wg IP, systemu operacyjnego. Możemy śledzić kontaktu po wysłanym mailingu, według daty i godziny wejść, według lokalizacji Internetu. Ten monitoring dotyczy strony głównej oraz odwiedzanych podstron. Dzięki niemu możemy analizować czas spędzony na podstronach, częstotliwość ich odwiedzin, powroty naszych klientów na dane strony. Greensender posiada generator banerów i pop’upów. Możemy ustawiać pojawiające się pop’upy według wcześniej zdefiniowanych reguł. Możemy również definiować zdarzenia (alerty, powiadomienia do marketingowców). Greensender daje nam wiedzę, z jakiego źródła pochodzą wejścia na stronę (linki z kampanii lub strony afiliantów). Dodatkowe funkcjonalności w ramach Marketing Automation to znajomość fraz, które klient wyszukuje na naszej stronie (wyniki wyszukiwania produktów), transparentne raportowanie zdarzeń na WWW (scrolowanie, kliknięcia), budowa profilu klienta (stworzenie scoringu klienta, zainteresowania), interface modułu marketing automation w Greensenderze.

Podobne wpisy

Przejdź do góry