Bazy danych Komunikaty Prasowe

DBMS przejmuje kolejne bazy danych

  • 281
  • 40

Agencja Big Data marketingu – DBMS przejmuje zasoby baz danych od firmy Salvado. W sumie przejęto 2,1 mln odbiorców, uczestniczących w różnych konkursach i forach tematycznych. To kolejny krok w stronę realizacji skutecznych kampanii marketingowych przy wykorzystaniu Big Data.

Spółka DBMS, która od 4 lat z powodzeniem prowadzi kampanie marketingowe przy wykorzystaniu danych, wkracza w kolejny etap rozwoju. W wyniku przeprowadzonej niedawno transakcji z firmą Salvado, staje się właścicielem nowej puli baz danych. Zakupione zasoby posłużą do optymalizacji kampanii marketingowych i zacieśnianiu współpracy z klientami agencji. Nowe bazy to przede wszystkim ogromna szansa na jeszcze bardziej precyzyjne dotarcie do zainteresowanego usługą klienta i pozyskanie wartościowych leadów sprzedażowych.

W dniach 13-15 września b.r. spółka wykonała obowiązek informacyjnych względem odbiorców znajdujących się przejmowanych zasobach wynikający z ustawy o ochronie danych osobowych.

Podobne wpisy

Przejdź do góry