Komunikaty Prasowe

DBMS integruje e-mail marketing z usługą call back

  • 223
  • 44

DBMS we współpracy z Dzinga opracował innowacyjną usługę mail2call integrującą e-mail marketing z usługą call back, dzięki której odbiorcy mogą zamawiać połączenie zwrotne wprost kreacji e-mail, bez potrzeby wypełniania dodatkowych danych na formularzu Landing Page. Usługa, była możliwa do wprowadzenia dzięki temu, że w zasobach informacyjnych DBMS oprócz adresu e-mail znajduje się również nr telefonu.

Nowe rozwiązanie znacznie podnosi stopień konwersji sprzedaży i umożliwia zrealizowanie natychmiastowego kontaktu z pracownikiem infolinii. Do tej pory marketerzy i callcenter realizując kampanie efektywnościowe typu lead generation musieli wykorzystać dedykowanych landing page, walidować dane spływające na formularz oraz przekazywać je do ponownego oddzwonienia przez konsultanta infolinii.

Przewagą wdrożonego rozwiązania jest przede wszystkim szybkość nawiązywanego kontaktu i świadomość odbiorcy, że w ciągu 21 sekund będzie rozmawiał z konsultantem. Rozwiązanie zostało sprawdzone w kampanii „Usłysz Polskę” i realizowane we współpracy z firmami Amplifon oraz Geers, dzięki czemu seniorzy zamawiali połączenie z konsultantami infolinii. W ciągu 2 tygodni od uruchomienia usługi skorzystało już ok. 1000 odbiorców.

Niewątpliwym atutem usługi jest też fakt, że zapewnia skalę wymaganą przez call centra i może być stosowana w dowolnej kampanii mailingowej w której mamy do dyspozycji pozyskany nr telefonu.

Warto też wspomnieć, że dzięki współpracy, firmy będą w stanie wdrażać rozwiązanie także na międzynarodowym rynku. W Polsce Dzinga działa od 2016 roku i w skład produktów, jakie oferuje Dzinga, wchodzą między innymi: call-back (także w wersji freemium), HPBX (wirtualna centrala telefoniczna), IVR (interactive voice response), nagrywanie i przechowywanie rozmów w postaci plików MP3, numery lokalne (również zagraniczne, z 27 krajów) oraz numery 0-800. Atrakcyjne ceny połączeń to także ważny element oferty (tak krajowych, jak i międzynarodowych).

Pełna oferta produktowa dostępna jest na stronie https://dzinga.com/pl/products/.

Bardzo cieszę się z nawiązanej współpracy i mam nadzieję, że wspólnie z Dzingą wykorzystamy potencjał narzędzia, jaki został stworzony przez obie firmy. Jestem przekonany, że wpłyniemy pozytywnie na skuteczność sprzedaży w telesprzedaży, poprzez świadome zamówienie kontaktu przez klienta”- komentuje wprowadzenie usługi na rynek Tomasz Dziobiak CEO, DBMS.

Podobne wpisy

Przejdź do góry