Blog / Czy jesteś okEY z JPK? – czyli rzecz o kampanii lead generation w B2B

Kategoria: DBMS DBMS poleca

Jednolity Plik Kontrolny (JPK; ang. Standard Audit File for Tax – SAF-T) jest zbiorem danych, tworzonym z systemów informatycznych podmiotu gospodarczego poprzez bezpośredni eksport danych. Zawiera informacje o operacjach gospodarczych za dany okres, posiada ustandaryzowany układ oraz format umożliwiający jego łatwe przetwarzanie. Firma EY, światowy lider usług doradczych, przygotowała dedykowane rozwiązanie dla polskich przedsiębiorstw do testowania jednolitych plików kontrolnych – program JPK okEY tester.

JPK – Jednolity Plik Kontrolny

Od 1 lipca 2016 duże firmy są zobligowane do przekazywania organom kontroli skarbowej szczegółowych danych podatkowych w wersji JPK. Natomiast od 1 stycznia 2017 obowiązek ten zaczął dotyczyć także małych oraz średnich przedsiębiorstw.

Stworzony przez EY program JPK okEY tester umożliwia przeprowadzenie analizy Jednolitego Pliku Kontrolnego pod kątem merytorycznym oraz technicznym, a także identyfikację potencjalnego ryzyka podatkowego. Wyniki testów JPK opatrzone są komentarzami przygotowanymi przez  ekspertów EY.

Spółka DBMS rozpoczęła współpracę z EY przy wsparciu promocji programu JPK okEY tester, realizowaną w modelu CPL.

JPK, jednolity plik kontrolny

Plan kampanii JPK okEY tester

W ramach działań promocyjnych dla EY, spółka DBMS przygotowała od strony programistycznej dedykowany landing page (jpk-okey.pl) oraz wdrożyła widget Call Page, umożliwiający pozostawienie numeru kontaktowego i szybki kontakt z doradcą EY.

Przeprowadzone zostaną także targetowane kampanie e-mail marketingowe, których realizacja ma za zadanie pozyskać zainteresowanych usługą przedsiębiorców. Kampanie są realizowane przy użyciu własnych baz danych oraz zewnętrznych zasobów informacyjnych. Pierwsze kreacje, dostarczone przez klienta, zostały dostosowane do potrzeb kampanii i przeformatowane przez ekspertów spółki DBMS. Kolejne kreacje będą przygotowywane i modyfikowane przez DBMS, pod kątem skuteczności dotarcia.

Segmentacja danych w DBMS

Podczas kampanii DBMS wykorzystuje przygotowane algorytmy identyfikacji zainteresowanych przedsiębiorstw i osób. Segmentacja potencjalnych klientów odbywa się na podstawie zachowania klienta bezpośrednio na stronie i zmiennych, takich jak czas pobytu na stronie, ilość i głębokość interakcji z serwisem, co znacznie podniesie konwersję pozyskiwania wniosku.

Oczekiwane wyniki to pozyskanie miesięcznie ok. 200 kontaktów. Sama kampania będzie prowadzona na przestrzeni najbliższych 3 miesięcy.

  • Tomasz Dziobiak

    Temat ciekawy, warto z nim się zapoznać. Co prawda problem dotyczy narazie 15% przedsiębiorstw w Polsce, ale w 2018 to już będzie księgowa codzienność.