Case study DBMS DBMS poleca Web development

Case Studies

  • 388
  • 0

Case study – Klienci

Klient: Easy Stationery

Producent artykułów biurowych oraz szkolnych

Początek współpracy: 2011 rok

  • projekt nowego front-endu systemu B2B dla marki Easy Stationery
  • autorska aplikacja gazetek elektronicznych bez użycia technologii Flash
  • aplikacja konkursowa na Facebooku
  • obsługa i rozwój istniejącego systemu B2B

Klient: Spokey Sp. z o.o.

Producent popularnego w Polsce i Europie sprzętu sportowego

Od 2012 roku obsługa głównej marki klienta: Spokey

  • obsługa techniczna istniejącego systemu B2B
  • aplikacje wspomagające procesy biznesowe
  • dedykowany system B2B
  • 2016 – uruchomienie nowej strony wizerunkowej marki Spokey, najnowsze technologie, wysoka wydajność
  • stała obsługa w zakresie wszelkich działań IT

Efektem naszych działań jest postrzeganie Spokey jako nowoczesnej i solidnej marki, lepsza komunikacja z klientami oraz usprawnienie wielu procesów biznesowych zachodzących w firmie.

Megiw – Saari Sauna

Największy w Polsce i liczący się w Europie producent saun.

Problem, oczekiwania:

Długi czas obsługi klientów chcących zamówić saunę.  Bardzo duża ilość kombinacji parametrów sauny.

Nasze rozwiązanie:

System samodzielnej konfiguracji sauny z uwzględnieniem wszystkich możliwych jej parametrów – od kształtu i wielkości, przez materiały wykończeniowe użyte do poszczególnych części, do wyboru rodzaju i mocy pieca. Narzędzie obsługiwane przez handlowców lub bezpośrednio przez klienta końcowego.

Efekt: 

Marka kojarzona jako nowoczesna. Skrócony czas obsługi klientów. Wsparcie handlowców.

Steve’s Auto Restorations

Projekt z 2011 roku.

Steve Frisbie to znamienita postać w świecie twórców hot-rodów i custom-carów w USA. Ciężko opisać w kilku słowach cały dorobek twórczy i ilość samochodów, które opuściły jego wyjątkowy warsztat w Portland (w stanie Oregon). Aż chciałoby się powiedzieć, że trzeba odwiedzić jego stronę internetową! I taki był właśnie cel naszej współpracy: stworzyć stronę oraz sklep internetowy.

Budowa wizerunku SAR w sieci

SAR realizuje sporą ilość projektów i na swojej starej, bardzo old-schoolowej stronie internetowej zamieszczał dużą ilość zdjęć z bieżących prac. Jednak nawigacja po tysiącach zdjęć, czy nawet odnalezienie ich było nie lada wyzwaniem. SAR co rocznie pokazuje swoje projekty na kilkunastu dużych wystawach na terenie USA, posiada poza usługami tworzenia wyjątkowych maszyn także szereg części, które do tej pory w internecie były praktycznie nie przystosowane do sprzedaży, liczne nagrody, publikacje w prasie czy projekty.

W skrócie – olbrzymi potencjał, szczelnie tłamszony przez bardzo leciwą wizerunkową stronę, w której jedyną dobrą rzeczą były zdjęcia projektów i projekty same w sobie. Czekało nas więc zbudowanie wizerunku SAR w sieci od nowa. Zadanie nad wyraz odpowiedzialne ze względu na spore wyniki odwiedzalności strony poprzez rzesze fanów. To był jeden z tych projektów, w którym każdy widok niósł za sobą nowe wartości, nową koncepcję wyglądu i wymagał indywidualnego podejścia na zasadzie podprojektów.

Strona główna – najważniejsza

Oczywiście najistotniejszym widokiem była strona główna – chcieliśmy w niej, w ciekawy wizualnie, sposób zawrzeć możliwość obejrzenia bieżących skrótowych informacji z wielu działów. W tym celu, aż trzy główne narzędzia – sekcja promowanych rzeczy “ON AIR”, niezależny dział aktualności oraz trzy najbliższe show na mapie SAR, a także przejście do niezależnego sklepu internetowego za sprawą trzech losujących się produktów.

Przeprojektowany został także dział projektów, teraz tysiące zdjęć znalazły uporządkowaną postać subgalerii z niezależnymi nazwami. Poza aspektami samej realizacji projektu przed zespołem PIDI pojawiło się także wyzwanie obsługi klienta znajdującego się po drugiej stronie kuli ziemskiej. Pomimo to w czasie projektów w stanach zostały pod zdalnym nadzorem PIDI zrealizowane sesje zdjęciowe użyte w produkcji strony, a osoby zajmujące się zarządzaniem serwisem po stronie klienta sprawnie przeszkolone z obsługi, zupełnie nowego dla nich rozwiązania.

Poza stroną główną zrealizowaliśmy dla Steve’a sklep internetowy. Przygotowaliśmy szatę graficzną, która dobrze koresponduje z nową grafiką sklepu. Uruchomiony sklep okazał się sukcesem, generując dodatkowy przychód dla naszego klienta.

Podobne wpisy

Przejdź do góry