Bazy danych MwF Poradnik Baz Danych

Analiza baz danych dla biznesu

  • 445
  • 2

Analiza baz danych czyli big data to spostrzeganie ukrytych wzorców i korelacji między nimi. Nowoczesna technologia pozwala analizować dane i pozyskać odpowiedź niemal natychmiast – jednak do analizy trzeba użyć bardziej tradycyjnych rozwiązań – lat doświadczenia i umiejętności analizy. Nasza technologia eksploracji danych umożliwia zbadanie dużych ilości danych do odkrywania wzorców i potencjalnych trendów. Później ta informacja może być wykorzystane do dalszej analizy, aby pomóc odpowiedzieć na skomplikowane pytania biznesowe. Dzięki oprogramowaniu eksploracji danych, można przesiać chaotyczny i powtarzalny szumu w danych, wskazać, co jest istotne, wykorzystać te informacje do oceny prawdopodobnych wyników. To pozwoli zwiększyć tempo podejmowania decyzji i co ważne – dobrych decyzji.

infografika analiza big dataAnalizuj bazy danych!

Przez lata analizuje i porównuje ze sobą różne zestawienia danych. Analiza bazy danych to ogromna pomoc w identyfikowaniu potrzeb klienta. Dzięki niej każdy biznes może podejmować bardziej inteligentne posunięcia, które prowadzą do efektywniejszych działań, czyli nic innego, jak wyższych zysków spółki i grona szczęśliwych klientów. To ważne, aby zrozumieć, że inteligentne posunięcie biznesowe wymagają nowoczesnych rozwiązań. Dzięki temu redukujemy koszty i przestawiamy klientowi optymalne rozwiązania na których mu zależy. Nie wyobrażam sobie poważnego biznesu w 2016 bez analizy baz danych, chociaż w podstawowym zakresie – bo nic tak nie pokazuje nastroju klienta jak jego zachowanie.

Big data – the bigger the better

W przypadku big data – the bigger the better. Bardziej rozbudowane bazy, z większą ilością rekordów, mają znacznie większy potencjał i mogą wyciągnąć znacznie ciekawsze, a co ważne, bardzo wiarygodne dane. Dlatego też potrzebne są naprawdę maszyny o olbrzymiej mocy obliczeniowej do pociągnięcia tej wielkiej ilości danych. Wystrzegajcie się małych baz, ponieważ wyniki z nich otrzymane są często w dużej mierze mało miarodajne, a przez to kampanie na nich oparte – nieefektywne.

Podobne wpisy

Przejdź do góry